Kyčle - široké balení

17.05.2013 08:33

Protože jsou dotazy na různých diskuzích na téma, co je široké balení, stručně popíši (naučila mě to sestřička u pediatra, taky jsem neuměla) a pokusím se časem vložit i video.

Uvedu jenom příklad tam, kde jsou používány jednorázové pleny.

1. Zabalíte dítě do jednorázové pleny jako normálně.

2. Vezmete dvě látkové plenky. Obě, každou zvlášť, rozložte (celou) a přeložte na třetiny tak, že obě třetiny přeložíte na střed. Tj. zesílené lemy plenky jsou na krajích - jeden je schovaný uvnitř.

3. Jednu přeloženou položte na druhou tak, aby byl posun okrajů. Pak obě přeložte napůl v delší ose a zase tak, aby se konce nepřekrývaly. Dostanete plenkovou vložku, která má odstupňované okraje - lemy, aby pod zádičkami nevznikl velký skok a netlačilo to miminko. Lemy patří ven, tj, k oblečení, ne k tělu miminka, aby netlačilo.

4. Jelikož plenkové kahotky mi přišly zbytečné, dávala jsem jen bodyčko (dobře celou konstrukci drželo anebo o číslo větší jednorázovou plenku ještě navrch (hlavně do pyžamka -- overalu).

 

Zkusila jsem nákres, protože asi slovní popis není to pravé (tak snad to bude lepší)