Kojenecká váha

13.05.2013 22:36

Samozřejmě, že jsem koupila i kojeneckou váhu. Trnutí, zda přibírají, nepřibírají, prospívají, nají dostatek mléka atd... mě vedl jednoznačně k nutnosti váhu mít. Vážili jsme ob den, ve stejnou dobu - jako v porodnici. Manžel dokonce vyrobil grafy, kterými jsme se chodili k pediatrovi chlubit. No a nejen tam, otravovali jsme tím každého...

Ale když dosáhli váhy 4,5 kg (porodní 2,12 kg a 2,37 kg), naznala jsem, že je vše ok a na dobré cestě a že se už dále nebudeme otravovat vážením,  a váhu jsem obratem prodala. Myslím, že pak jednou za 14 dní u pediatra mi vážení bohatě stačí, abych viděla, že je krmím dobře a nemusím stresovat. Rozhodně už dále nebudu zkoumat, zda přibívají 120 gr nebo 180 gr týdně. Jen ať rostou a o nic víc nejde. Na tabulky nehraju, ani já nejsem tabulková. Já jsem se svým jeden a půl metrem v naší společnosti něco jako  "trpaslík" a manžel je zase vychrtlík. Takže naše děti rozhodně nebudou "průměrné" a budou se spíše držet u dolní hranice v tabulkovém rozmezí. Na tuto úvahu nepotřebuji nic studovat  ani proměřovat.