Co s sebou

11.05.2013 21:28

 

Kromě vlhčených ubrousků určitě berte i desinfekční.

Jedno náhradní kompletní oblečení pro každé dítě (nehoda - stolice, mléko, pročuraný - není náhoda).

Alespoň tři látkové plenky - využívam, když moc pokaděný a vlhčené ubrousky by nebyly účinné - namočím a umyju.

Přebalovací podložky - pro každý nákupák, kde chci zastavit, jednu - po použití vždy vyhazuji.

Plenky - co nejvíce, vlhčené ubrousky, krém (nejlépe vzorek co jsem někde dostala a je akorát skladný např. sudokrém).

Jídlo

Dudlíky a náhradní dudlíky s klipem na oblečení.

Bryndák, digitální teploměr na jídlo.

Hračku - zatím spíše pro jistotu - celou cestu většinou statečně prospí.:-)

Deku na přikrytí v sedačce.

 

Do auta jsem si koupila na přední sedadlo (zezadu) kapsář. Když jsem ho chtěla využít, zjistila jsem, že díky tomu, že autosedačky jsou v protisměru a já sedím mezi nimi (zvláště na delších trasách), nemám žádný manipulační prostor směrem ke kapsáři, neb je překryt resp. celý zazděn za jednou autosedačkou. Takže nevyužívám, nedosáhnu. Doufám, že až budou sedačky čelem vpřed, čas kapsáře teprve přijde :-)))))