Vánoční dárky

25.10.2020 19:55

Konečně první rok, kdy to bylo  s vánočními dárky trochu lepší. U nás naprosto bodoval akušroubovák BOSCH - dětská verze a ze stejného zdroje i řetězová pila.  Asi to bylo i tím, že jsme se stěhovali a pořád se něco šroubovalo a vrtalo a stavělo atd.... ale jsou to dle mého i mužské geny, které se konečně poprvé projevili. tak jsem doufám, že jim to nadšení k nářadí vydrží i do pozdějšího věku.

Dřevěný jeřáb a další rozšíření dřevěné vláčkodráhy je nadchlo jen po tu dobu, kdy to někdo otrocky stavěl . Pak to již nemělo smysl. 

Pak to byl pokus babičky nadchnout je pro hračky ze série PLAYMOBIL. její snaha vydržela ještě další 3 roky, ale nadchnout se ji pro to nepodařilo :-).

 

Závěr: není potřeba zahrnout hromadou dárku. Nemá to smysl. Stačí jeden a trefit se. Další roky jsme si to opakoval vždy do srpna. A v záíří jsem se zbláznila a začala vybírat. Šílenství mi vydrželo vždy do cca 18.prosince. Pak jsem se vysílením zhroutila abych 24.12, uslyšela jako každý rok....To jsem nechtěl....